м.Вінниця вул. Тімірязєва 56. Оптовий відділ і
відвантаження продукції м.Вінниця вул. Гонти 26А (з вул. Київської заїзд - 2-ая база направо) (Менеджер оптових відвантажень - +38 (067) 264-24-94)
м.Вінниця вул. Тімірязєва 56. Оптовий відділ і
відвантаження продукції м.Вінниця вул. Гонти 26А (з вул. Київської заїзд - 2-ая база направо) (Менеджер оптових відвантажень - +38 (067) 264-24-94)
Гарантія, сервісне обслуговування і повернення товару
Вхідні двері, козирки та фурнітура
Гарантійний термін, наданий на вхідні двері і фурнітуру становить від 2-х тижнів до 36 місяців і залежить від моделі товару. Гарантія вступає в силу в день покупки вироби і дійсна протягом зазначеного терміну.
1. Що робити при виявленні поломки або порушення експлуатаційних функцій виробів?
Пошук та усунення несправностей і ремонт продукції як по гарантії проізвоітся як в офіційних сервісних центрах, так і в наших магазинах.
Адреси магазинів, для звернення у разі поломок:
м Вінниця ул.Тимирязева 56.
Оптовий відділ і відвантаження продукції м.Вінниця вул. Гонти 26А (з вул. Київської заїзд-2ая база на право)
При зверненні по гарантійному обслуговуванню необхідно надати:
товар з повною комплектацією;
оригінальний гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.
2. Відновлення гарантійного талона
Якщо у вас загублений або пошкоджений гарантійний талон або документ, що підтверджує оплату від виробника, ви можете відправити запит у вільній формі нам на пошту: viknoevro@ukr.net, kngvin@ukr.net або dveri2013@ukr.net. Обов'язково вкажіть в запиті номер вашого замовлення і прикріпіть фотографію чека і фотографію проблеми товару.
Якщо у вас немає документів, що підтверджують покупку, ви можете зателефонувати в наш сервісний відділ: +38 (098) 106-19-73, +38 (067) 264-24-94.
* Оплата дзвінків - згідно з тарифами оператора.
3. Де можна обміняти або повернути товар
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або в наших сервісних відділах. Адреси та графік роботи відділів дивіться на сайті в розділі КОНТАКТИ
Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть з собою паспорт, чек і товар в упаковці.
Ми оформляємо повернення, якщо:
товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережена заводське маркування.
Обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного фахівця, про те, що умови експлуатації не порушені.
Ми приймаємо на повернення / обмін вироби в новому і невикористаний стані в оригінальній упаковці при наявності товарного чека.
Чи можу я відмовитися від неподошедшую товару на пошті?
У разі якщо ви вибрали спосіб оплати карткою або накладений платіж, ви можете відмовитися від всього замовлення. Часткове повернення неможливий. У разі якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити весь замовлення і потім оформити повернення через сервіс.
Чи можлива доставка кур'єром?
Доставка замовлень кур'єром здійснюється до під'їзду, або можливий винос замовлення на поверх при попередній домовленості. У разі оплати готівкою ви можете відмовитися від позицій, які вам не підійшли. У разі оплати карткою часткове повернення замовлення з кур'єром неможливий, але ви можете повернути товар, звернувшись до Нам.
6. У яких випадках гарантія надається і немає.
Гарантійний випадок.
Випадок визнається гарантійним якщо при правильній експлуатації і збірці дверей професійними установниками сталося:
Зміна параметрів;
Руйнування конструкції;
Чи не гарантійний випадок.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
Випадок не визнається гарантійним і веде за собою зупинку гарантії якщо:
пошкодження носять механічний характер або з'явилися в результаті сторонніх дій.
порушений технологічний процес проведення внутрішніх оздоблювальних робіт (шлюби на двері встановлені в таких приміщеннях не підлягають розгляду).
неправильна експлуатація або установка.
було пошкодження дверей внаслідок неправильного складування, зберігання, монтажу, експлуатації, а так само при зберіганні виробів в умовах, попадання атмосферних опадів, сонячних променів, прямого попадання води.
Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться в ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».
7. Як оформити повернення товару
Якщо товар продавця Двері Комфорту не підійшов, ви можете його повернути. Оформити повернення - Ви можете відправити запит у вільній формі нам на пошту: viknoevro@ukr.net, kngvin@ukr.net або dveri2013@ukr.net. Обов'язково вкажіть в запиті номер вашого замовлення.